مقدمه

آیا قصد سفر به کشور‌های اروپایی را برای تعطیلات دارید؟ بهترین گزینه این است که خودتان بدون تور، سفر به هر یک از کشور‌های اروپایی را آغاز کنید. در این صورت، می‌توانید در مسیر‌های مختلف توقف داشته باشید و از جاذبه‌های تفریحی هر یک از کشور‌ها دیدن کنید. پس برای تجربه سفری لذت‌بخش به زیباترین نقاط اروپا، دریافت ویزای شینگن را در برنامه‌تان قرار دهید. در این مطلب همه آنچه باید درباره مسافرت به اروپا بدون تور بدانید را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

بهترین زمان را برای سفر به اروپا انتخاب کنید!

برای تجربه سفری بهتر سعی کنید که در فصول سرد سال تصمیم به سفر نگیرید. در واقع، بهترین بازه زمانی برای لذت بردن از جاذبه‌های دیدنی کشور‌های اروپایی، فصل تابستان است. در این فصل می‌توانید از تفریحات آبی قاره اروپا نهایت استفاده را داشته باشید. به علاوه، بازدید از مکان‌های دیدنی و تفریحی این قاره نیز برای بسیاری از افراد در فصول گرم سال لذت بخش‌تر است.

در فصل بهار، به دلیل بارش بیشتر، امکان کمتری برای استفاده از تفریحات آبی وجود دارد. به علاوه، طبیعت بکر و زیبای قاره اروپا در فصل پاییز، توجه هر فردی را به خوب جلب می‌کند؛ پس سفر به کشور‌های اروپایی در این بازه زمانی را از دست ندهید! اگر به فکر تجربه سفری در فصل‌های خلوت سال هستید، سفر در پاییز بهترین گزینه است. همچنین، اگر قصد صرف هزینه کمتر برای لذت بردن از تفریحات هر یک از کشورها را دارید، آغاز مسافرت به اروپا بدون تور در فصل زمستان بهترین انتخاب برای شما است.

مزایای سفر به اروپا بدون تور

یکی از بزرگترین مزایای برنامه‌ریزی مسافرت به اروپا بدون تور، انعطاف‌پذیری است. شما می‌توانید به دلخواه خودتان انتخاب کنید که کجا سفر کنید و چه مدت اقامت داشته باشید. برنامه سفر خود را می‌توانید با توجه به ترجیحات و علایق شخصی‌تان سفارشی‌سازی کنید. یکی دیگر از مزایای سفر بدون تور این است که می‌تواند گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری باشد. شما می‌توانید بیشتر جستجو کنید تا پرواز‌ها و اقامتگاه‌های کم هزینه‌تر و مقرون‌ به‌ صرفه‌تری را انتخاب کنید. به علاوه، با تجربه مسافرت به اروپا بدون تور می‌توانید با بومیان این کشور بهتر ارتباط برقرار کنید. همچنین، شما فرصت بیشتری برای تجربه بازدید از انواع مکان‌های تفریحی قاره اروپا را دارید.

ویزای شینگن؛ بهترین گزینه برای تجربه سفر اروپایی

برای مسافرت به اروپا بدون تور، اول باید مقصد مسافرتی خود را انتخاب کنید. سپس باید به منظور تجربه سفر به کشور‌های اروپایی ویزای شینگن دریافت کنید. اما دریافت ویزای شینگن کار راحتی نیست و باید از کمک افراد متخصص در این زمینه استفاده کنید. شما می‌توانید پروسه صفر تا صد دریافت ویزای شینگن را به النورا بسپارید تا خیال‌تان از این بابت راحت باشد. النورا در زمینه دریافت ویزا‌های شینگن ایتالیا و فرانسه تخصص و سابقه کاری درخشانی دارد.

پروسه اخذ ویزای شینگن برخی از کشور‌ها ساده‌تر است؛ بنابراین، این فاکتور را موقع انتخاب مقصد مسافرتی در نظر بگیرید. با داشتن ویزای شینگن، به راحتی می‌توانید به هر یک از کشور‌های اروپایی دیگر سفر کنید. به منظور اخذ ویزای شینگن باید مدارکی را تهیه کنید که مهمترین آن‌ها صورت حساب بانکی و داشتن تمکن مالی است. در صورتی که افسر متوجه عدم داشتن تمکن مالی شما شود، با درخواست‌تان برای سفر به کشور‌های اروپایی موافقت نخواهد شد. میزان تمکن مالی سال جدید برای دریافت ویزای شینگن به صورت تقریبی از ۶۰ میلیون تومان به بالا متغیر است. سایر مدارکی که برای دریافت ویزای شینگن احتیاج دارید، شامل پاسپورت معتبر، مدارک هویتی و سایر اسناد مربوطه است.

 

مزایای سفر به اروپا بدون تور
انتخاب یک کشور برای سفر اروپا بدون تور

بازدید از پاریس را در سفر به فرانسه از دست ندهید!

اگر قصد سفر به فرانسه را دارید، سفر به پاریس را حتماً جزو برنامه‌هایتان قرار دهید. پاریس جزو شهر‌های مهم فرانسه و مملو از جاذبه‌های دیدنی، موزه‌ها، بنا‌های تاریخی و کلیسا‌های قدیمی است. شما می‌توانید با سفر به فرانسه، چند روز را به بازدید از شهر زیبای پاریس، تماشای برج ایفل و تماشای موزه‌های تاریخی اختصاص دهید.

علاقه‌مندان به تاریخ، از شهر زیبای آتن دیدن کنید!

اگر به تاریخ و جاهای دیدنی یونان علاقه زیادی دارید، بازدید از شهر زیبای آتن را جزو برنامه‌هایتان قرار دهید. لازم نیست که وقت زیادی را در آتن صرف کنید و فقط یکی دو روز زمان برای تماشای مکان‌های دیدنی این شهر کافی است. در حین گشت و‌گذار در بزرگترین شهر یونان، حتماً در محله تاریخی پلاکا قدم بزنید؛ این مکان پر از جاذبه‌های دیدنی، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها زیبا است.

شهر پراگ اسپانیا؛ بهترین انتخاب برای تجربه سفری توریستی

یکی از شهر‌های پرطرفدار در بین افراد علاقه‌مند به قاره اروپا، شهر پراگ است. این شهر زیبا در اسپانیا واقع شده است؛ شما می‌توانید ساعت نجومی را در بازدید از پراگ تماشا کنید. در بالای ساعت زیبای نجومی در پراگ، مجسمه‌های زیبای سنگی به چشم می‌خورند. یکی از اولویت‌های شما در مسافرت به اروپا بدون تور باید بازدید از شهر پراگ در اسپانیا باشد.

چند روز را در ایتالیا سپری کنید!

در مسافرت به اروپا بدون تور، سفر چند روزه به ایتالیا را در فهرست برنامه‌های خود قرار دهید. شما می‌توانید در سفر به ایتالیا از آبنمای تروی دیدن کنید که جزو حیرت‌انگیزترین و خارق‌العاده‌ترین جاذبه‌های این کشور است. در داخل این آبنما، مجسمه‌های سنگی ساخته شده‌اند که نماد آرزو و‌ امید هستند. به علاوه، بازه زمانی را در طول سفر چند روزه به ایتالیا به بازدید از برج کج پیزا اختصاص دهید. شما می‌توانید زیباترین عکس‌ها را از این برج زیبا گرفته و به عنوان خاطره از سفر به اروپا برای همیشه پیش خودتان نگه دارید. همچنین، کولوسئوم را نیز می‌توان یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی این کشور اروپایی در نظر گرفت. کولوسئوم از بنا‌های عظیم ایتالیایی است و ظرفیت بازدید تقریباً ۸۰ گردشگر را دارد. پس در سفر چند روزه خود به کشور‌های اروپایی، بازدید از ایتالیا و این جاذبه های دیدنی را از دست ندهید!

اقامت چند روزه در نروژ؛ بهترین گزینه برای تجربه سفر متفاوت توریستی

وقتی صحبت از زیبایی طبیعی در اروپا می‌شود، بازدید از نروژ بهترین گزینه است. این کشور مانند سوالبارد، جزایر خیره‌کننده‌ای را در خود جای داده است؛ موج‌سواری‌ها و تماشای سواحل زیبای نروژ ارزشش را دارد. سفر توریستی به نروژ بهترین انتخاب برای افرادی است که به موج سواری، دوچرخه سواری، کوهنوردی، اسکی و کایاک سواری علاقه زیادی دارند. پس حتماً یک الی دو روز را به بازدید از نروژ اختصاص دهید تا سفر اروپایی متفاوتی را تجربه کنید.

برای تجربه ماه عسلی متفاوت از ونیز دیدن کنید!

بازدید از شهر رمانتیک ونیز، بهترین گزینه برای افرادی است که قصد تجربه ماه عسلی متفاوت را دارند. شما می‌توانید یک روز خود را به بازدید از تالاب ونتزیا نیز اختصاص دهید که در لیست بهترین جاذبه‌های گردشگری ایتالیا جای می‌گیرد. ونیز، شهری است که روی آب قرار دارد و برای افراد علاقه‌مند به موج‌سواری، قایق‌سواری و سواحل بکر و زیبا بهترین گزینه محسوب می‌شود.

مزیت مسافرت به اروپا بدون تور
انتخاب بهترین کشور برای مسافرت به اروپا بدون تور

در سفر به فرانسه، از کلیسا‌های زیبای این کشور دیدن کنید!

اگر به کلیساگردی علاقه دارید، حتماً یک روز از سفر خود را به بازدید از کلیسا‌های جامع فرانسه اختصاص دهید. کلیسای نوتردام از تاریخی‌ترین بنا‌های فرانسه است که توانسته حوادث تاریخی متعددی را در خود جای دهد. در واقع، این کلیسا را می‌توان تاریخی‌ترین و زیباترین مکان از نظر معماری و طراحی در نظر گرفت.

برای اطلاعات بیشتر در مورد زندگی در این کشور مقاله زندگی در فرانسه را مطالعه کنید.

جزیره‌گردی در ایتالیا؛ بهترین انتخاب برای توریست‌ها

آیا قصد سفر چند روزه به ایتالیا را دارید؟ در این صورت، جزیره‌گردی در ایتالیا را جزو برنامه‌های خود قرار دهید تا سفری خاص و متفاوت را تجربه کنید. اگر به ماجراجویی علاقه زیادی دارید، بازدید از جزیره کاپری بهترین انتخاب است. شما می‌توانید به عنوان توریست با استفاده از قایق‌های کوچک در داخل این جزیره تردد کنید. پس حتماً یک روز از سفر چند روزه خود را در ایتالیا به بازدید از جزیره کاپری اختصاص دهید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد زندگی در این کشور مقاله زندگی در ایتالیا را مطالعه کنید.

لیست زیباترین کشورهای اروپایی برای تجربه سفری رویایی به قاره اروپا

برای تجربه سفری رویایی به قاره اروپا، بهتر است که با لیست بهترین و پربازدیدترین کشورهای اروپا بیشتر آشنا شوید. هر یک از این کشور‌های اروپایی، جاذبه‌های گردشگری مخصوص به خود را دارند. در مسافرت به اروپا بدون تور می‌توانید در هر کدام از این کشور‌ها، چند روز اقامت داشته باشید. در جدول زیر، شما را با بهترین کشور‌های اروپایی برای سفر توریستی بیشتر آشنا می‌کنیم.

لیست زیباترین کشورهای اروپایی برای سفر توریستی
 ایتالیا: مرکز فرهنگی و هنری جهان
فرانسه: مهد هنر و جشنی بی‌کران
اسپانیا: شاهکارهای معماری جهان
یونان: کشور تاریخ و شگفتی‌ها
آلمان: طبیعتی چهار فصل در قلب اروپا

مسافرت به اروپا بدون تور، بهترین گزینه برای افرادی است که قصد تجربه سفری رویایی و فراموش نشدنی را دارند. شما می‌توانید به دلخواه خودتان در هر یک از کشور‌های اروپایی چند روز اقامت داشته باشید. در واقع، در صورت تصمیم به مسافرت به اروپا بدون تور، انتخاب مقصد گردشگری به نظر خودتان بستگی دارد و می‌توانید بازدید از مکان‌های مختلف را در برنامه‌تان قرار دهید. اما برای تجربه سفر به کشور‌های اروپایی باید ویزای شینگن دریافت کنید و برای اخذ این ویزا باید مراحلی را پشت سربگذارید. به همین خاطر، قبل از تصمیم به دریافت ویزای شینگن باید از کارشناسان حقوقی راهنمایی دریافت کنید تا سریع‌تر و راحت‌تر ویزای گردشگری به شما تعلق بگیرید.

مدارک لازم برای مسافرت به اروپا بدون تور
مدارک دریافت ویزای شینگن برای مسافرت به اروپا بدون تور

سخن آخر

شما می‌توانید با ویزای شینگن در هر یک از کشور‌های اروپایی مدنظر خود به مدت ۹۰ روز اقامت داشته باشید. در طی ۹۰ روز می‌توانید به هر یک از نقاط دیدنی اروپا سفر کنید و در صورت لزوم می‌توانید درخواست تمدید ویزا را نیز داشته باشید. همین حالا، برای آغاز سفری هیجان‌انگیز به کشور‌های پیشرفته و زیبای اروپایی مانند ایتالیا و فرانسه، با النورا تماس بگیرید تا جهت پروسه دریافت ویزا راهنمایی شوید. با انتخاب النورا، سفر خود را با دغدغه کمتری پشت سربگذارید و شیرین‌ترین لحظات را در اروپا تجربه کنید!

همین حالا با ما رایگان مشاوره کنید

سوالات متداول

در قسمت زیر به برخی از پرسش‌های متداول درباره «مسافرت به اروپا بدون تور» پاسخ دادیم:

۱. سفر به کدامیک از کشور‌های اروپایی بهترین انتخاب است؟

سفر به ایتالیا و فرانسه بهترین گزینه برای کسانی است که قصد بازدید از جاذبه‌های دیدنی زیبا و متعدد کشور‌های اروپایی را دارند.

۲. برای سفر به کشور‌های اروپایی چه ویزایی لازم است؟

به منظور تجربه سفر به کشور‌های اروپایی مانند فرانسه و ایتالیا باید جهت اخذ ویزای شینگن اقدام کنید.

۳. برای دریافت ویزای شینگن اروپا چه مدرکی الزامی است؟

به منظور اخذ ویزای شینگن داشتن تمکن مالی کافی و گردش حساب بانکی لازم و ضروری است.