مقدمه‌ی کشور فرانسه

اگر دائم از خود می‌پرسید که کشور فرانسه چگونه کشوری است باید بگوییم فرانسه کشوری است پر از تاریخ، فرهنگ و خوشی‌های کوچک و بزرگ! فرانسه یکی از بهترین گزینه‌ها برای مهاجرت ما ایرانی‌ها است. کشور فرانسه چگونه کشوری است؟ کشوری پر از حقایق دوست داشتنی و جالب. اطلاعات در مورد فرانسه به اندازه‌ای زیاد است که نوشتن در مورد همه آنها می‌تواند یک مقاله را تبدیل به یک کتاب کند! به همین دلیل اگر می‌خواهید بدانید که آیا فرانسه برای زندگی خوب است یا نه، باید این شهر را از نزدیک ببینید. در این صورت با یک تیر دو نشان زده‌اید چرا که فرانسه یکی از محبوب‌ترین کشورهای دنیا در صنعت گرشگری نیز هست.

در این مقاله قصد داریم در مورد کلیاتی برای اقامت فرانسه صحبت کنیم اما پیشنهاد می‌شود برای خواندن جزئیات بیشتر مقاله صفر تا صد چگونگی مهاجرت به فرانسه را از دست ندهید. با ما همراه باشید.

آیا فرانسه برای زندگی خوب است؟

تصویری از ورودی خیابان شانزلیزه برای عنوان آیا فرانسه برای زندگی خوب است؟ انتخاب شده است.
نام فرانسه (France) از واژه لاتین Francia به معنای کشور فرانک‌ها گرفته شده است

 

کشور فرانسه چگونه کشوری است؟ کشوری پر از فرهنگ و هنر، هنری به ظرافت نت‌های موسیقی، به ملایمت ترکیب رنگ برترین آثار هنری، کشوری پر از غرور و افتخار ناپلئون! برای بسیاری از ایرانیان، تصویر زندگی در فرانسه تصویری است از نوشیدن قهوه دلچسب فرانسوی در کافه‌ای زیر برج ایفل، با نت دل نشین یک آکاردئونیست محلی و قاب عکس از اثر هنری روی دیوار. اما در واقعیت، زندگی روزمره در فرانسه طور دیگری جریان دارد. اما به راستی آیا فرانسه برای زندگی مناسب است؟

تحقیق کاملی انجام دهید

قبل از اینکه تصمیم قطعی خود را برای اقامت در فرانسه بگیرید باید بدانید که فرانسه چگونه کشوری است. برای رسیدن به این حقیقت باید در این مورد تحقیقات لازم را داشته باشید. تحقیقاتی که در همه زمینه‌ها انجام شود می‌تواند به تصمیم قطعی شما کمک کند. از هزینه‌های روزمره زندگی و قیمت مواد غذایی گرفته تا کیفیت مدارس و… . بنابراین صرفاً برای پاسخ به سوال فرانسه چگونه کشوری است به همین مقاله اکتفا نکرده و سعی کنید با کسانی که در فرانسه اقامت دارند صحبت دوستانه‌ای داشته باشید زیرا ممکن است اطلاعات به درد بخوری داشته باشند.

شهر اقامت خود را مشخص کنید

اگر جواب سوال آیا فرانسه برای زندگی خوب است مثبت بود و در دل خود حس دل نشین کوچه پس کوچه‌های سنگ فرش شده فرانسه را احساس کردید قدم بعدی را بردارید. قدم بعدی شما مشخص کردن شهر اقامت شماست. کشور فرانسه چگونه کشوری است؟ کشوری که اگر برای اقامت در آن دلیل خاصی داشته باشید راحت تر می‌توانید به فرانسه نقل مکان کنید. برای برخی از ایرانیان که قصد مهاجرت به فرانسه را دارند، دلایلی مانند کارآفرینی یا پیشنهاد شغلی، می‌تواند در انتخاب شهر مؤثر باشد. اما حتماً تحقیقاتی در مورد شهرهای مدنظر خود داشته باشید.

فرانسه به لطف جغرافیای متنوعش سرزمین تضادها است. این تضادها برای برخی از مهاجرین سوالی ایجاد می‌کند که آیا فرانسه برای زندگی مناسب است؟ اما در واقع برخی از مهاجران به دنبال شلوغی در کنار ظرافت شهرهایی مانند پاریس هستند. برخی دیگر به روستاهای سرسبز فرانسه علاقه دارند و برخی دیگر به مناطق کوه پایه‌ای یا خط ساحلی دل بسته‌اند. جغرافیای دلنشین فرانسه ممکن است پاسخ سوال کشور فرانسه چگونه کشوری است را کمی طولانی کند.

گرفتن ویزای فرانسه

اگر پاسخ سوال آیا فرانسه کشور خوبی برای زندگی است را یافتید قطع به یقین تصمیم خود را برای مهاجرت گرفته‌اید. در این شرایط باید اطلاعات کاملی در مورد فرانسه داشته باشید تا اگر کسی از شما پرسید آیا فرانسه برای زندگی مناسب است؟! بتوانید پاسخ دهید که کشور فرانسه چگونه کشوری است.

کشور فرانسه چگونه کشوری است؟ کشوری که به غیر اروپایی‌ها به راحتی ویزا نمی‌دهد. پس از آنکه شهر اقامت خود را انتخاب کردید، باید برای گرفتن ویزای فرانسه اقدام کنید. از آنجایی که فرانسه یکی از اعضای اتحادیه اروپا (EU) است، روند گرفتن ویزای فرانسه برای ایرانیان ممکن است چند نکته انحرافی داشته باشد. مثلاً اینکه به احتمال زیاد ممکن است حتی برای سفرهای بسیار کوتاه مدت به فرانسه به ویزا نیاز داشته باشید. اما به طور کلی الزامی بودن ویزا به ملیت شما بستگی دارد. در نظر داشته باشید که مهاجران اعم از غیر اروپاییان و مناطق اقتصادی اروپا برای اقامت بیش از ۹۰ روز، باید برای ویزای بلند مدت فرانسه و اجازه اقامت در یکی از شهرهای فرانسه درخواست دهند.

انتقال لوازم ضروری به فرانسه

پس آنکه دریافتید که آیا فرانسه کشور خوبی برای زندگی است نوبت به انتقال لوازم ضروری شما به فرانسه می‌رسد. یکی از مهم‌ترین جنبه‌های اقامت خارج از کشور، نحوه حمل و نقل لوازم زندگی است. گرچه انتقال لوازم به نوع زندگی شما بستگی دارد، می‌توانید تمام لوازم خود را فروخته و از شهر مورد اقامت خود لوازم نو یا دسته دوم تهیه کنید.

انتقال لوازم زندگی از طریق اقیانوس

از نظر اقیانوس و دریا، کشور فرانسه چگونه کشوری است؟ از خوبی‌های کشور فرانسه هم جوار بودن آن با اقیانوس است. گرچه همجوار بودن کشور فرانسه با اقیانوس، شما را به پاسخ سوال آیا فرانسه برای زندگی مناسب است نزدیکتر می‌کند اما لزومی ندارد حتماً خود شما مسئول انتقال لوازم زندگی از طریق اقیانوس باشید. کافی است با یکی از شرکت‌های بین المللی انتقال کالا صحبت کنید. آنها بدون دردسر و با کمترین هزینه ممکن این کار را برای شما انجام می‌دهند. به علاوه بسیاری از این شرکت‌ها، با برخی از شرکت‌های انبارداری در فرانسه قرارداد دارند و اگر فعلاً مکانی برای جابه جایی لوازم خود ندارید، همین قراردادها می‌تواند کمک بزرگی برای شما باشد. به عبارت خودمانی‌تر هم فال است و هم تماشا. به این ترتیب بدون نگرانی در مورد لوازم خود می‌توانید به صیاحت فرانسه مشغول شده و ببینید که کشور فرانسه چگونه کشوری است.

انتقال حیوان خانگی به فرانسه

تصویری از یک سگ به همراه پرچم فرانسه برای عنوان انتقال حیوان خانگی به فرانسه انتخاب شده است.
هنگام سفر با هواپیما به فرانسه، می‌توانید حیوان خانگی خود از جمله سگ، گربه، خرگوش، سنجاب، پرندگان زینتی و سایر حیوانات خانگی را با خود ببرید

 

فرانسه چگونه کشوری است؟ یکی از بهترین کشورها برای حیوانات، اگر حیوان خانگی شما عاشق دویدن در امتداد سواحل نرماندی باشد یا از آفتاب گرم مدیترانه لذت ببرد، بهترین زندگی را در فرانسه خواهند داشت. برای انتقال حیوانات قبل از هرچیز مقدمات زندگی آنها را در فرانسه فراهم کنید. یا حداقل برای آن برنامه ریزی داشته باشید.

با توجه به انتقال حیوانات آیا فرانسه برای زندگی خوب است؟ بله! بسیاری از شرکت‌های بین المللی نقل و انتقال می‌توانند حیوان خانگی شما را به فرانسه منتقل کنند. کشور فرانسه چگونه کشوری است؟ کشوری که شرکت‌های حمل و نقل بین المللی کارهای انتقال حیوانات را نیز به راحتی انجام می‌دهند. می‌توانید کارهایی از قبیل جمع آوری مدارک مناسب تا انتقال راحت و آسان حیوانات خانگی را به این شرکت‌ها واگذار کنید.

فرانسه و بیمه

در مورد بیمه کشور فرانسه چگونه کشوری است؟ قانون فرانسه حکم می‌کند که همه ساکنان باید بیمه درمانی داشته باشند. اگر از خود می‌پرسید که فرانسه چگونه کشوری است که به بیمه تا این اندازه اهمیت می‌دهد باید گفت، در واقع اهمیت بیمه در کشور فرانسه بیش از این‌ها است. حتی تمام کسانی که به فرانسه نقل مکان می‌کنند نیز باید بیمه درمانی داشته باشند.

جویندگان کار در فرانسه

کشور فرانسه چگونه کشوری است؟ کشوری پر از کار و پویایی. نقل مکان به فرانسه به معنای حضور مستقیم در بازار کار است. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که بتوانید قبل از حرکت به سمت فرانسه شغل تضمین شده‌ای را پیدا کنید، بهتر است قبل از حرکت از ایران شغل خود را در فرانسه فراهم کنید.

از نظر کار آیا فرانسه کشور خوبی برای زندگی است؟ بازار کار فرانسه از نظر جغرافیایی نسبتاً متفاوت است. برخی از مناطق و شهرها بسیار سرزنده‌تر از سایرین هستند. اگر سطح زبان فرانسوی شما بالاست احتمالاً فرصت‌های شغلی بهتری خواهید داشت. برای استخدام یا کارآفرینی کشور فرانسه چگونه کشوری است؟ کشوری که با هر سطح زبانی که دارید، چه کارآفرین باشید و چه به دنبال استخدام باید رزومه فرانسوی داشته باشید.

همین حالا با ما رایگان مشاوره کنید

سوالات متداول (Frequently Asked Questions)

برخی از سوالات متداول درباره اقامت فرانسه و اینکه فرانسه چگونه کشوری است؟ و پاسخ‌های مربوط به آن‌ها را اینجا با شما به اشتراک گذاشتیم.

چه چیزی در مورد فرانسه مهم است؟

فرانسه یکی از قدیمی ترین ملت های روی زمین و متنوع ترین کشور اروپایی از نظر قومیتی است.

چرا فرانسه پربازدیدترین کشور است؟

میراث فرهنگی و هنری غنی، معماری باورنکردنی، غذاهای خوشمزه و شراب های خوشمزه فرانسوی.

چرا مردم فرانسه را دوست دارند؟

رشته کوه های باشکوه، خط ساحلی دیدنی، مزرعه اسطوخودوس، دهکده های قرون وسطایی و شهرهای شیک.

  • چگونه اقامت تمکن مالی فرانسه را بگیرم؟

اقامت تمکن مالی فرانسه امکانی برای تجربه زندگی بهتر و تحقق اهداف مالی است. با برنامه‌ریزی دقیق، انتخاب منطقه مناسب، کسب درآمد پایدار، بیمه سلامت و مدیریت هوشمندانه هزینه‌ها، می‌توانید از اقامت تمکن مالی خود لذت ببرید. پس از اعمال این راهنما، شما در مسیری قرار خواهید گرفت که به شما امکان می‌دهد از تمامی فرصت‌ها و امکاناتی که فرانسه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.