مقدمه‌ی کم هزینه ترین راه برای مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا، انتخاب بسیاری از افراد برای تجربه زندگی بهتر و در امنیت و رفاه بیشتر است. بسیاری از افراد برای یافتن شغل بهتر، درآمدهای بیشتر، دریافت خدمات درمانی پیشرفته و ساختن آینده فرزندان خود، به کانادا مهاجرت می‌کنند. این کشور توانسته است که به دلیل سیستم آموزشی مجهز، کیفیت بالای زندگی و دسترسی به سیستم مراقبت‌های بهداشتی و درمانی پیشرفته به عنوان بهترین کشور در دنیا شناخته شود. البته، برخی از فاکتور‌های دیگر مانند زیبایی‌های طبیعی و جاذبه‌های گردشگری این کشور، بسیاری از افراد را ترغیب به مهاجرت کرده است. در کل، امروزه نرخ پذیرش مهاجرین در کشور کانادا با روند افزایشی روبرو است. مهاجرین می‌توانند به روش‌های مختلف، اقامت و ویزای کشور کانادا را دریافت کنند؛ اما شاید این سوال شما هم باشد که کم‌هزینه‌ترین روش مهاجرت به کانادا کدام است؟ در این مطلب، شما را با کم‌هزینه‌ترین راه مهاجرت به کانادا آشنا می‌کنیم.

معرفی راه‌های ارزان مهاجرت به کانادا

2 11

به منظور مهاجرت به کانادا حتماً لازم نیست که سرمایه و بودجه خیلی زیادی داشته باشید. در کل، برای مهاجرت به این کشور از طریق برخی از روش‌ها لازم نیست که هزینه خیلی زیادی را بپردازید. در این بخش، شما را با کم‌هزینه‌ترین روش مهاجرت به کانادا آشنا می‌کنیم.

۱. مهاجرت تحصیلی به کانادا

یکی از روش‌های مهاجرت به کانادا، از طریق تحصیل است. مهاجرت تحصیلی را نمی‌توان از روش‌های خیلی ارزان دریافت اقامت کانادا در نظر گرفت. شما برای مهاجرت تحصیلی به این کشور باید هزینه‌هایی را برای ثبت‌نام در دانشگاه، تأمین مایحتاج زندگی و… در نظر بگیرید. هزینه تحصیل در این کشور به صورت تقریبی، حدوداً ۱۰ الی ۲۰ هزار دلار است. بنابراین، اگر تحصیل در کشوری با بهترین دانشگاه‌ها و زیرنظر اساتید مجرب جزو رویا‌های شما است، می‌توانید با صرف کمی هزینه، مهاجرت به کانادا را انتخاب کنید.

البته، در برخی از مواقع به دانشجویان بین‌المللی از طرف دانشگاه، بورسیه تحصیلی اعطاء می‌شود. با استفاده از بورسیه تحصیلی، هزینه‌های تحصیل تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. لازم به ذکر است که بعضی از دانشگاه‌های کانادا، بورسیه‌ای برای اقامت و هزینه‌های زندگی دانشجویان در نظر می‌گیرند. اگر واجد شرایط دریافت بورسیه باشید، شاید بتوان مهاجرت از طریق تحصیل را یکی از روش‌های نسبتاً ارزان برای مهاجرت به کانادا در نظر گرفت.

۲. مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

3 9

ارزانترین راه مهاجرت به کانادا، از طریق ازدواج با فرد مقیم این کشور است. در واقع، همسر متقاضی مهاجرت باید نقش حامی و اسپانسرشیپ را ایفا کند. شما با انتخاب این روش مهاجرتی، تحت تکفل همسرتان قرار می‌گیرید و تأمین هزینه‌های زندگی‌تان در کانادا برعهده وی است. در واقع، در صورت اخذ ویزا از طریق ازدواج، با حمایت کامل همسرتان وارد این کشور خواهید شد. همسرتان باید تا مدت ۳ سال قادر به پرداخت هزینه‌های زندگی شما باشد. به علاوه، فرد مقیم کانادا که قصد ازدواج با وی را دارید، نباید سوابق کیفری داشته باشد.

امروزه برخی از افراد برای اینکه به کانادا با کم‌ترین هزینه مهاجرت کنند، تصمیم به ازدواج با فرد مقیم این کشور را می‌گیرند. به خاطر داشته باشید که ازدواج‌تان باید کاملاً رسمی و واقعی باشد؛ در صورت ساختگی بودن، با درخواست شما برای اخذ ویزای کانادا موافقت نخواهد شد. در واقع، متقاضی باید با ارائه اسناد و مدارک لازم نشان دهد که ازدواجش واقعی است. از آنجایی که دولت درباره این روش مهاجرتی، قوانین سخت‌گیرانه‌ای را وضع کرده است، باید در ارائه اسناد واقعی دقت کنید. اگر در هر مرحله از پروسه اخذ روادید، افسر اداره مهاجرت به پرونده‌تان مشکوک شود، ویزای شما باطل شده و باید به کشور خودتان برگردید.

۳. مهاجرت به کانادا از طریق اسپانسرشیپ

4 9

کم‌هزینه‌ترین راه مهاجرت به کانادا، از طریق اسپانسرشیپ است. شما با دریافت این روادید می‌توانید با صرف هزینه کم، زندگی در کشور کانادا را تجربه کنید. تنها هزینه‌ای که باید برای دریافت ویزای اسپانسرشیپ بپردازید، هزینه‌های مربوط به انجام پروسه اداری است. فردی که قصد مهاجرت از طریق ویزای اسپانسرشیپ را دارد، به صورت تقریبی باید ۵۰۰ دلار بپردازد. به منظور اخذ ویزای اسپانسرشیپ، یکی از نزدیکان‌تان باید از شما در کشور کانادا حمایت کند. در واقع، فرد حامی باید تابعیت کشور کانادا را نیز داشته باشد و برای شما دعوتنامه ارسال کند. پروسه اخذ ویزای اسپانسرشیپ راحت‌تر از سایر روش‌ها نیست و خیلی زمان بر است. اخذ ویزای اسپانسرشیپ ممکن است که تا یکسال طول بکشد تا شرایط حامی مالی مورد بررسی قرار بگیرد.

۴. مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کاری

5 7

امروزه به دلیل نرخ پایین بیکاری در کانادا، شمار افراد علاقه‌مندان یافت شغل در این کشور در حال افزایش است. با توجه به رزومه و مدرک تحصیلی‌تان می‌توانید در این کشور مشغول به کار شوید. شما برای مهاجرت کاری به کانادا باید از کارفرمای مقیم در کشور، نامه پیشنهاد شغلی دریافت کنید. آیا می‌دانید که مهاجرت کاری را می‌توان کم‌هزینه‌ترین راه مهاجرت به کانادا در نظر گرفت؟ برای مهاجرت کاری، فقط باید هزینه انجام امور اداری، انگشت‌نگاری، خرید بلیط و… را بپردازید. به صورت کلی، هزینه‌ای که باید برای اخذ ویزای کاری این کشور کنار بگذارید، حدود ۱۵ هزار دلار است.

۵. مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی

از سایر روش‌های تقریباً ارزان می‌توان به مهاجرت از طریق خوداشتغالی اشاره کرد. افرادی که در حرفه‌های خاص فعالیت‌ می‌کنند یا رزومه خیلی قوی دارند، شانس بیشتری برای اخذ ویزای خوداشتغالی خواهند داشت. با انتخاب این روش مهاجرتی، لازم نیست که برای مهاجرت به کانادا، هزینه‌های خیلی زیادی را بپردازید.

آشنایی با بهترین راه مهاجرت به کانادا

کانادا در لیست بهترین کشور‌های دنیا از لحاظ امنیتی، رفاهی و اقتصادی قرار گرفته است. فرصت‌های شغلی، زیرساخت‌های آموزشی پیشرفته و سیستم مراقبت‌های درمانی مجهز باعث شده است که بسیاری از افراد، اقامت در این کشور را انتخاب کنند؛ اما بهترین راه مهاجرت به کانادا، کدام روش است؟ همانطور که گفتیم، شرایط تحصیلی و کاری در این کشور در بهترین سطح قرار دارد، بنابراین، مهاجرت کاری و تحصیلی شانس شما را برای موفقیت و کسب درآمد بیشتر افزایش می‌دهد.

مزایای مهاجرت به کانادا با انتخاب ارزان‌ترین راه مهاجرت

در صورتی که با استفاده از ارزان‌ترین راه‌های مهاجرت تصمیم به اخذ اقامت کانادا را بگیرید، از مزایایی بهره‌مند خواهید شد. مزایای مهاجرت و زندگی در این کشور پیشرفته عبارتست از:

مزایای مهاجرت به کانادا
●       درآمدهای بالا
●       اقتصاد قوی
●       فرصت‌های شغلی عالی
●       سیستم آموزشی پیشرفته
●       هزینه پایین زندگی
●       کیفیت بالای آموزش

سخن آخر

6 8

هر ساله کشور پیشرفته کانادا، میزبان مهاجران خارجی است که برای تجربه زندگی بهتر تصمیم به مهاجرت گرفته‌اند. دولت کانادا برای متقاضیان دریافت اقامت این کشور، روش‌های مختلفی را در نظر گرفته است. مهاجرین می‌توانند با توجه به شرایط و بودجه خود، هر کدام از روش‌های مهاجرت از طریق اسپانسرشیپ، ازدواج، تحصیل، کار، خوداشتغالی، سرمایه‌گذاری و…. را انتخاب کنند؛ اما خیلی از افراد به دلیل نداشتن بودجه کافی، به دنبال کم‌هزینه راه مهاجرت به کانادا هستند. مهاجرت تحصیلی، اسپانسرشیپ، خوداشتغالی و ازدواج از راه‌های نسبتاً ارزان و کم‌هزینه مهاجرت محسوب می‌شوند.

در مسیر مهاجرت به این کشور ممکن است که با چالش‌ها و موانعی مواجه شوید. این موانع می‌تواند باعث ریجکتی روادید و عدم پذیرش درخواست‌تان شود؛ به همین منظور برای طی کردن مسیر مهاجرت باید راهنمایی دریافت کنید. کارشناسان حقوقی النورا در کنارتان هستند و شما را در زمینه انتخاب کم‌هزینه‌ترین راه مهاجرت به کانادا راهنمایی می‌کنند. بنابراین، اگر درباره کم‌هزینه‌ترین راه مهاجرت به کانادا، مسیر مهاجرتی، چگونگی اخذ اقامت موقت و دائم، راه‌های جلوگیری از رفع ریجکتی، سؤالی ذهن‌تان را درگیر کرده است، کارشناسان حقوقی النورا پاسخگوی سؤالات شما خواهند بود. شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره از النورا، فرم موجود در سایت را تکمیل کرده و منتظر تماس کارشناسان بمانید.

همین حالا با ما رایگان مشاوره کنید