مقدمه‌ی بهترین مشاغل خانگی در کانادا

مشاغل خانگی یک امر عادی است. کووید-۱۹ چشم‌اندازی را که ما در آن کار می‌کنیم به‌طور قابل‌توجهی تغییر داد. اکنون، شرکت‌های بیشتری ترتیبات کار از خانه را می‌پذیرند، و مشاغلی که به‌طور سنتی نیاز به حضور شخصی دارند، به لطف فناوری ارتباطات، به از راه دور تغییر می‌کنند. با کسب درآمد از روش دورکاری در کانادا می‌توانید به برنامه‌ای انعطاف‌پذیر، تعادل بین کار و زندگی و پتانسیل کسب درآمد بیشتر دست ‌یابید. دانستن آنچه در کانادا به عنوان کار از خانه یا کسب‌وکار آنلاین در دسترس است، می‌تواند شانس شما را برای کار تمام وقت از راه دور یا ایجاد یک کسب‌وکار برای تکمیل درآمد فعلی شما افزایش دهد. در ادامه این مقاله، درباره بهترین مشاغل خانگی پردرآمد در کانادا بحث خواهیم کرد.

دستیار مجازی

آموزش مورد نیاز: کم-متوسط

میزان پرداخت: ۱۵ تا ۴۰ دلار در ساعت

یک دستیار مجازی (VA) خدماتی را به مشاغل یا کارآفرینان به صورت آنلاین ارائه می‌دهد. وظایف آن می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • مدیریت محتوا
  • برنامه‌ریزی قرار ملاقات‌ها
  • برنامه‌ریزی رویداد
  • مدیریت ایمیل
  • بازاریابی دیجیتال
  • تصحیح
  • مدیریت رسانه‌های اجتماعی

به طور کلی، هر چه مهارت‌های بیشتری کسب کنید و بتوانید برای یک مشتری کار کنید، می‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید. شما می‌توانید یک VA باشید که فقط روی یک کار خاص تمرکز می‌کند، یا می‌توانید همه این وظایف مختلف و بیشتر را انجام دهید. به عنوان مثال، شما می توانید یک VA شوید که به طور کامل بر روی Pinterest تمرکز می‌کند. اگر برای یک شرکت بزرگتر کار می‌کنید، به احتمال زیاد فقط روی یک یا دو کار تمرکز می‌کنید.

اگر برای یک شرکت کوچکتر کار می‌کنید، مانند یک تولید‌کننده محتوای مستقل، احتمالاً کمی از موارد بالا را انجام خواهید داد. این کاملاً به آنچه مشتری شما از شما می‌خواهد بستگی دارد. این یک کار فوق‌العاده برای شبکه‌سازی و یادگیری است، زیرا شما با افرادی کار می‌کنید که در کسب‌وکار باهوش هستند.

تصحیح‌کننده

آموزش مورد نیاز: کم-متوسط

میزان پرداخت: ۱۵ تا ۲۵ دلار در ساعت

یک مصحح محتوا را از نظر خطاهایی مانند اشتباهات املایی یا دستور زبان بررسی می‌کند و اشتباهات را تصحیح می‌کند. آنها توسط همه نوع انتشارات، از وبلاگ‌ها و روزنامه‌ها گرفته تا مجلات و ناشران کتاب، استخدام می‌شوند. تصحیح کننده با یک نویسنده محتوا کار می‌کند و معمولاً با آنها رابطه کاری نزدیک برقرار می‌کند.

رونویس‌کننده

آموزش مورد نیاز: کم

میزان پرداخت: ۱۵ تا ۳۰ دلار در ساعت

رونویس کسی است که به گفتار ضبط شده گوش می‌دهد و آنچه می‌شنود را تایپ می‌کند. یک رونویس بین ۵۰ تا ۸۰ کلمه در دقیقه تایپ می‌کند. برای یک ساعت صدا، رونویسی معمولاً ۴-۵ ساعت طول می‌کشد. اگر دانش صنعتی دارید، می‌توانید در یک حوزه تخصصی تخصص داشته باشید. برخی از صنایع دستمزدهای بیشتری مانند دارو یا قانون پرداخت خواهند کرد. رونویسی یکی از شغل‌های ساده در کانادا است.

نویسنده محتوا

آموزش مورد نیاز: کم-متوسط

میزان پرداخت: ۱۰ تا ۱۰۰ دلار به ازای هر مقاله

یک نویسنده محتوا برای وبلاگ‌ها یا مشاغل دیگر محتوا می‌نویسد (معمولاً آنلاین، اما برخی از کارهای چاپی نیز در دسترس هستند). نوع محتوایی که می‌توانید بنویسید به اندازه اینترنت متنوع است. میلیون‌ها وبلاگ مختلف وجود دارند که به نویسندگان محتوا با هر نوع موضوعی که می‌توانید رویاپردازی کنید، نیاز دارند. این از شغل‌های پردرآمد در کانادا است.

آموزش آنلاین انگلیسی

2 6

آموزش مورد نیاز: کم – متوسط

محدوده پرداخت: ۱۴ تا ۳۰ دلار در ساعت

آموزش آنلاین زبان انگلیسی یکی از رایج‌ترین مشاغل ایرانیان ونکوور و تورنتو است. می‌توانید مهارتی را که قبلاً دارید، یعنی صحبت کردن به زبان انگلیسی، در نظر بگیرید و با دستمزد مناسب به افراد ایرانی و حتی کشورهای دیگر مانند تایوان یا کره به صورت آنلاین آموزش دهید.

نظرسنجی آنلاین

آموزش مورد نیاز: ندارد

میزان پرداخت: ۱-۵ دلار در هر نظرسنجی

یکی دیگر از بهترین مشاغل در کانادا، انجام نظرسنجی‌های آنلاین است که می‌تواند ساده‌ترین راه کسب درآمد از روش دورکاری در کانادا در کل این لیست باشد. می‌توانید به سادگی با یک نظرسنجی با استفاده از لپ تاپ یا تلفن هوشمند خود، چند دلار اضافی کسب کنید.

توسعه‌دهنده وب

آموزش مورد نیاز: زیاد

محدوده پرداخت: ۲۰ تا ۱۰۰ دلار در ساعت

یکی دیگر از شغل‌های پردرآمد در کانادا توسعه‌دهنده وب است. یک توسعه‌دهنده وب، وب‌سایت‌ها یا برنامه‌های آنلاین را برای مشاغل می‌سازد. برای ساختن این برنامه‌ها با استفاده از رایانه رومیزی یا لپ تاپ خود به صورت تیمی یا انفرادی کار می‌کنید. این یک شغل پردرآمد و پرتقاضا است. اگر بتوانید آموزش را سخت بگذرانید و به اندازه کافی توسعه دهنده خوبی شوید، شرکت‌هایی را برای کار انتخاب خواهید کرد.

طراح UI/UX

آموزش مورد نیاز: زیاد

میزان پرداخت: ۱۵ تا ۱۰۰ دلار در ساعت

یکی دیگر از مشاغل خانگی پردرآمد در کانادا، طراحی UI/UX است. یک طراح UX “تجربه کاربری” را طراحی می‌کند، در حالی که UI مخفف “رابط کاربری” است. یک طراح UI/UX طرح‌بندی‌هایی را برای یک برنامه یا وب‌سایت طراحی می‌کند که آن را برای کاربر آسان و لذت‌بخش می‌کند.

کپی رایتر

آموزش مورد نیاز: کم-متوسط

محدوده پرداخت: ۱۰ دلار – نامحدود در ساعت

کپی رایتینگ شبیه نوشتن محتوا است، با این تفاوت که تنها هدف شما از نوشتن، فروش چیزی است. شما باید متن تازه نوشته شده‌ای را برای بازاریابی، تبلیغات یا فروش ایجاد کنید.

مدیر رسانه‌های اجتماعی

3 4

آموزش مورد نیاز: متوسط-بالا

محدوده پرداخت: ۱۵ تا ۴۰ دلار در ساعت

بهترین بیزینس در کانادا آن است که حساب‌های رسانه‌های اجتماعی کسب‌وکار را مدیریت کنید. بزرگترین آنها فیس بوک، اینستاگرام و توییتر و سایرین مانند Pinterest و LinkedIn هستند. TikTok سریع‌ترین برنامه رسانه‌های اجتماعی در حال رشد است، بنابراین یاد بگیرید که چگونه در این پلتفرم کسب درآمد کنید.

بازاریابی دیجیتال

آموزش مورد نیاز: متوسط-بالا

محدوده پرداخت: ۲۰ تا ۵۰ دلار در ساعت

از دیگر مشاغل خانگی در کانادا بازاریابی دیجیتال است که یک شغل مبتنی بر نتایج است. یک وب‌سایت می‌تواند شگفت‌انگیزترین محتوای دنیا را داشته باشد، اما بدون هیچ بازاریابی، کسی آن را نخواهد خواند. یک بازاریاب دیجیتال چگونگی هدایت ترافیک به یک وب سایت را، معمولاً از طریق بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) برای رتبه بندی یک وب سایت در گوگل متوجه می‌شود. آنها همچنین می‌توانند برخی از وظایف رسانه‌های اجتماعی را بر عهده بگیرند و کارهایی مانند کمپین‌های تبلیغاتی فیس بوک را اجرا کنند

نگهدارنده حیوانات خانگی

آموزش مورد نیاز: کم

محدوده پرداخت: ۱۰ تا ۲۵ دلار در ساعت

این دقیقاً یک شغل کار از خانه نیست، اما ممکن است برخی افراد آن را بسیار جذاب بدانند. راه رفتن با سگ از شغل های ساده در کانادا برای کسب درآمد اضافی است، زیرا مردم مایلند پول زیادی را برای مراقبت از حیوانات خانگی خود خرج کنند. یک امتیاز اضافی این است که ورزش عالی نیز هست! اگر عاشق حیوانات هستید، گاهی اوقات این کار به سختی می‌تواند احساس کار کند.

راننده

آموزش مورد نیاز: کم

محدوده پرداخت: ۱۰ تا ۲۰ دلار + در ساعت

محبوبیت اپلیکیشن‌های رانندگی در چند سال اخیر افزایش یافته است. اگرچه دقیقاً یک شغل کار از خانه نیست، اما برای بسیاری از افرادی که این لیست را می‌خوانند جذاب خواهد بود. اکثر رانندگان می‌توانند واجد شرایط رانندگی برای شرکتی مانند Uber باشند که همواره یکی از مشاغل ایرانیان ونکوور و تورنتو برای درآمد اضافی بوده است. هنگام محاسبه درآمد واقعی خود مراقب باشید. این فقط این نیست که از هر سواری چقدر درآمد کسب می‌کنید. شما باید هزینه سوخت، بیمه و استهلاک وسیله نقلیه خود را از آنچه به دست می‌آورید کم کنید.

مترجم کتبی

آموزش مورد نیاز: باید زبان دیگری بلد باشد

میزان پرداخت: ۱۵ تا ۳۵ دلار در ساعت

 

یکی دیگر مشاغل خانگی در کانادا ترجمه کردن است. شما می‌توانید یک مترجم حضوری باشید، اما اگر می‌خواهید در خانه کار کنید، باید یک مترجم نوشتن شوید. شما چیزهایی را از یک زبان به زبان دیگر ترجمه خواهید کرد. این می‌تواند از وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها تا مجلات دانشگاهی باشد.

تهیه‌کننده مالیات

آموزش مورد نیاز: متوسط-بالا

محدوده پرداخت: ۱۵ تا ۳۰ دلار در ساعت

یکی دیگر مشاغل خانگی در کانادا تهیه‌کننده مالیات است. هر سال مالیات افراد یا مشاغل را تهیه کنید. هر کسی که درآمد کسب کند می‌تواند هر سال مشتری شما باشد. این شغلی است که همیشه تقاضا برای آن وجود خواهد داشت و شما می‌توانید آن را به راحتی به صورت آنلاین با نرم افزار موجود در حال حاضر انجام دهید. احتمالاً فصلی بودن در این شغل زیاد خواهد بود. احتمالاً در طول فصل مالیات (ژانویه – آوریل) بسیار پرمشغله خواهید بود.

از مهارت‌های موجود خود برای یافتن شغل استفاده کنید

آموزش مورد نیاز: ندارد

محدوده پرداخت: بستگی به مهارت‌های شما دارد

اگر به این مقاله نگاه می کنید و به این فکر می‌کنید که “نمی‌خواهم ماه‌ها یا سال‌ها طول بکشد تا یک مهارت جدید یاد بگیرم!” بدانید که اکنون فرصت‌های آنلاین زیادی در وب‌سایت‌های شغلی وجود دارد که ممکن است با مهارت‌های فعلی شما مطابقت داشته باشد. هر مهارتی برای کار آنلاین مناسب نخواهد بود، اما از اینکه اکنون چه مشاغلی را می‌توان به صورت دیجیتالی انجام داد، شگفت‌زده خواهید شد. در دنیای امروزی، حسابداران، تحلیلگران، وکلا و حتی فروشندگانی هستند که اکنون از خانه کار می‌کنند. بنابراین، وب‌سایت‌های مختلف کار از راه دور را بررسی کنید و ببینید آیا کاری ممکن است با مهارت های شما مطابقت داشته باشد یا خیر.

مزایا و معایب مشاغل خانگی در کانادا

4 4

در اینجا برخی از مزایا و معایب مشاغل خانگی در کانادا آورده شده است:

معایب مزایا
گاهی اوقات می‌توانید  احساس انزوا کنید، به خصوص اگر به تنهایی کار کنید. آزادی برای تنظیم برنامه خود
برخی از روابطی که از کار ایجاد شده‌اند را از دست دهید. می‌تواند از هر کجای دنیا کار کند
یافتن فرصت‌های شبکه‌ای سخت‌تر است. دیگر از رفت و آمدهای طولانی خبری نیست.
برای داشتن این سبک زندگی می‌توان به نظم بیشتری نیاز داشت. اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که از بودن در کنارشان لذت می‌برید.
مزیت‌ داشتن بیمه کارفرما را از دست دهید. پتانسیل کسب درآمد نامحدود
همین حالا با ما رایگان مشاوره کنید